torsdag 12 mars 2015

Fiskarna !

Nya tider, undrens tider.
Ja inte var det så att jag/vi planerade att bli 4 i familjen just i det skede som fiskarna huserar som stjärntecken, inte heller då tiden för HavsÖringFIsket står för dörren. 
2 nya tjejer i familjen! Det passar ju ovanligt bra att de föddes i just fiskarna. Men med tanke på vilket otyg de ställt till med när det gäller mitt eget fiske så undrar man om det är något otyg i görningen.
Nu gäller det att planera .......går det med 2 sprattlande småtyg i bakhasorna....ja man måste ju försöka.
Läget kommer med största sannolikhet snart nog.

För tillfället får jag fajtas med de bästa silverfiskarna jag fångat i mitt liv.

Man vet aldrig vad nästa kast för med sig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
/Fredrik P Södertälje

Herr D sa...

Tackar för det Fredrik :-)