tisdag 28 februari 2017

VABruari !!

Jag känner mig som han på reklamen....jag kommer inte ihåg vad reklamen gör reklam för men han sitter i ett rum fullt av snytpapper. Det är lite av min vardag idag......en man i ett rum fullt med snytpapper som inte kommer ihåg något.....
Ni ser...syftningsfel direkt....man kan tro att snytpappret inte kommer ihåg något!!!
VABruari.... en tung månad för småföräldrar....satan...det börjar låta som Familjeliv.se.......näää ryck upp sig nu.

Då får jag en lucka om 156,2 min. Jag lär ut....och ut for jag. Jag glömde det mesta men jag fick åtminstone med mig dragboxen som jag glömde sist. Nu för tiden gå det inte att titta på väder, vind, vattennivå och lullull hit och lullull dit. Jag ska ut, om det så blåser istappar i nordlig vind och är så lågt vatten att jag kan gå till Gotland.


3 kast.......pang................klart.......ska det vara så svårt!




Det fina i kråksången är att jag kan inte kan ha några förväntningar på mitt äventyr eftersom jag inte själv bestämt att det är just nu jag skall ut. Jag tror ta mig tusan att det kan vara bra. För hur många jädrans teorier om ditt o datt, hit o dit, nordan o högvatten finns det inte. Ut och sutta skrot i vattnet bara och se vad som händer.

Men vet aldrig vad nästa lucka för med sig!

Inga kommentarer: