torsdag 26 juni 2008

I väntans tider!

Då sitter man framför porrlådan och undrar på vad som komma skall......Oömma kläder, "packad" o klar med flugspö i näven och glad i sinnet stod det att jag skulle vara kl 12:00 SHARP i morgon..... mailet slutade med "räkna med att vara borta till på söndag". Ligan har hittat på posthumoristiskt äventyr till äran av att min ungdomlighet flög sin kos och jag blev helt plötsligt alldeles för tidigt myndig....Nu får jag gå på bolaget, köpa tobak och måste till råga på allt deklarera.
Ja! så är det......
Jag har mina misstankar om vart det bär hän, men kan man lita på dessa urskogstomtar? Nepp det har jag aldrig gjort....Att sova med ett öga öppet är mer regel än undantag. Snabb som ett grisblink måste man vara, på med filttoffelboxarbyxor och sen svullrya rätt ut, då stelnar de till en sekund, det ger en tid att springa åt andra hållet...Nä, det ska bli kul att umgås med grabbarna en hel helg, kanske kan man lura en bumling också.
Skitfiske på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande att se vad de hittat på för något åt dig.
/Jari
http://fiskefeber.blogg.se/